Saturday, January 29, 2011

AKU SUKAKAN SESUATU YANG BARU


Jom join!

Klik SINI

Dateline: 29 Jan 2011

Aku memang teringin sangat buat sesuatu yang baru dalam hidup nih.

Aku nak jadi macam Erra Fazira

Aku nak jadi macam Lisdawati


Adakah aku nak jadi artis?

Adakah aku nak jadi pelakon?

atau

Adakah aku nak jadi penyanyi?

Selain dari mereka berdua, aku nak jadi macam Maznah Zulkifli.

Kenal tak siapa Maznah Zulkifli?

Kalau tak kenal, tengok gambar kat bawah nih.

Maznah Zulkifli adalah Duta Belia Malaysia.

Tapi aku bukan nak jadi Duta Belia Malaysia.

Tapi aku nak sesuatu yang ada pada Maznah, Erra Fazira dan Lisdawati.

Aku nak menunggang motosikal berkuasa tinggi macam mereka.

Bukan setakat jadi pembonceng, tapi aku nak bawak sendiri motosikal berkuasa tinggi.

So, aku kena ambik lesen B full.

Kat bawah nih adalah motosikal milik suami aku suatu ketika dulu.

Motor nih dah dijual dan sekarang suami aku tengah survey2 motosikal lain.

Ya, aku berminat dengan motosikal berkuasa tinggi disebabkan oleh minat suami aku.

Dia sangat obses dengan kereta dan motosikal.

Apatah lagi motosikal berkuasa tinggi.

Harap2 suatu hari nanti, aku dapat

memiliki lesen B full dan boleh


bawa sendiri motosikal berkuasa tinggi.

2 comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online