Friday, March 25, 2011

MOOD KE LAUT + REZEKI MAC 2011

Semenjak discaj dari wad, mood aku agak ke laut tambah2 lagi utk join GA dan contest di alam maya nih. Entahlah, mungkin fokus aku sekarang dah ke arah lain. Atau jugak mungkin disebabkan kemarau kemenangan GA/contest di blog nih. Apa pun aku tak nafikan, rezeki adalah ketentuan Allah Yang Maha Esa.

Tadi terjenguk ke blog CT dan terjumpa result Raimi 1st Giveaway. Rupa2nya, aku menang hadiah kedua. Aku suka sangat dengan hadiah yang bakal aku dapat iaitu Fruit Fork bentuk hati kaler merah. Ishhhh, dah berangan2 makan buah atau kek dengan garfu nih, mesti bertambah2.

Alhamdulillah, terima kasih pada pengajur dan syukur ke hadrat Ilahi.

Klik SINI utk senarai penuh pemenang Raimi 1st Giveaway

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online