Sunday, February 6, 2011

ME WON DZAZUE 4TH ANNIVERSARY GIVEAWAY 2011

Alhamdulillah, rezeki pertama untuk bulan februari. Aku dipilih oleh puan penganjur Dzazue 4th Anniversary Giveaway 2011 sebagai salah sorang pemenang bertuah. Entri aku untuk GA beliau boleh tengok kat sini. Nih pun last minit join. Kalau dah memang rezeki, takkan ke mana...
Hadiah yang aku bakal dapat adalah seperti di bawah.

Comel hadiah nih, PINK gitu. Lagi la aku suka. Tima kasih pada puan penganjur dan tahniah jugak untuk pemenang2 yang lain especially ejan dan nana. Tahniah ye korang.

Ada hikmah jugak aku join GA nih sebab baru ku tahu rupanya husband puan penganjur GA nih adalah classmate aku time nih POLIMAS dulu. Kecik sungguh dunia nih, pusing2 pi mai pi mai tang tu ja.

Klik SINI untuk entri penuh tentang pemenang.

pssst: kemenangan ke-1 utk feb 2011


2 comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online