Sunday, February 6, 2011

PERADUAN BERGAMBAR DENGAN ALAM


Jom join!

Klik SINI

Dateline: 9 Feb 2011

Nak tag:
MamaLyna
Min ibudalila
Kak Long Shaakira
Lynn Azlina
mien mien

Gambar yang sesuai dengan tema contest nih adalah:


Time nih aku honeymoon di Cameron Highland. Salah satu lokasi yang kami singgah adalah Rose Garden. Kat situ banyak pokok2 yang pelik2 selain dari beratus jenis roses yang diorang jaga dengan baik. Serius aku tatau nama pokok nih. Tapi amat menarik perhatian aku untuk bergambar. Pokok nih tergantung dan berbunga warna ungu kehijauan. Sebelum nih memang aku tak penah jumpa pokok serupa nih.

Aku amat sukakan alam hijau
Lapang rasanya bila melihat kehijauan
Aku harapkan semoga bumi yang menghijau nih akan kekal
Menjadi warisan buat anak-anak di masa depan.


No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online