Friday, December 24, 2010

GOJESH IN ORANGE CONTEST


Jom join!

Klik sini.

Dateline: 14 Jan 2011


Gambar pertama: Gambar aku dan buah hati pertama aku merangkap boifren aku (time gambar nih diambik, sekitar tahun 2004) di Melaka. Boifren aku nih antar aku balik hostel di melaka tapi ada 2 orang adik dia follow. Jauh btol perjalanan, dari perlis ke melaka. Sampai kat melaka, aku bawak la diorang jenjalan kat Bandaraya Bersejarah nih. Sampai atas Bukit Stadthuys tu, kami abadikan kenangan kat situ dan jugak ketika itu kami sama2 berbaju oren.


Gambar kedua: Nih plak dengan buah hati kedua aku (dah tentu bapaknya yang dalam gambar di atas). Gambar nih diambil tahun lepas dia The Thistle, PD. Dan ketika tu aku berbaju kurung oren+itam.

Feveret kaler: PINK (mcm kaler blog aku yang nih dan nih)

Nak tag:
MamaLyna
Nana
MommaMia
Wansteddy
Min ibuarifa
KakLong Shaakira

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online